Inspektor Jednoosobowego Stanowiska do spraw Przetwarzania Materiałów Niejawnych w Komisariacie Policji II w Sosnowcu

.

 

Ogłoszenie nr: 163048

Komenda Miejska Policji w Sosnowcu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych Jednoosobowego Stanowiska do spraw Przetwarzania Materiałów Niejawnych w Komisariacie Policji II w Sosnowcu

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi, co najmniej 6%.

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
ul. Piłsudskiego 2
41 – 200 Sosnowiec
 

Miejsce wykonywania pracy:

Komisariat Policji II w Sosnowcu
ul. Żeromskiego 1
41 – 200 Sosnowiec

 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie w urządzeniach ewidencyjnych, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu,
  • dokonywanie i odnotowywanie w urządzeniach ewidencyjnych oraz na dokumentach, wobec których zniesiono lub zmieniono przyznaną klauzulę tajności zmian nadanej klauzuli tajności, w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych,
  • weryfikowanie i sprawdzanie poprawności sporządzonych dokumentów oraz ich zwracanie wykonawcom w celu uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych przepisami wymogów, w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych,
  • rozliczenie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządzanie w razie potrzeby wykazów dokumentów pobranych przez funkcjonariuszy lub pracowników, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym,
  • przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów niejawnych ostatecznie zakończonych, w celu przekazania ich do składnicy akt lub wybrakowania,
  • realizowanie czynności związanych z obowiązkiem rozliczenia się funkcjonariuszy lub pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do innej jednostki/komórki organizacyjnej albo do służby lub pracy poza Policją, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca administracyjno – biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów niejawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu Policji
II w Sosnowcu. Zagrożenie naciskami grup przestępczych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komisariatu Policji II w Sosnowcu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie,
doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej.

 

pozostałe wymagania niezbędne:

 

znajomość przepisów Zarządzenia Nr 2020 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych
i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru
i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji
(Dz. Urz. KGP z 2011 r., Nr 1, poz. 5 z późn. zm.),
znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r.
w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności
(Dz. U. Nr 288, poz. 1692).

 

wymagania dodatkowe:

 

wykształcenie wyższe,
2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym charakterze w resorcie spraw wewnętrznych,
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE,

umiejętność oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności,
rzetelność,

komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Inne dokumenty i oświadczenia

kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Termin składania dokumentów:

26-09-2014

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
Piłsudskiego 2
41-200 Sosnowiec
z dopiskiem w liście motywacyjnym „Inspektor 3/Ks/2014"
 

Inne informacje:

Życiorys w formie CV.


Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Sosnowcu może nastąpić
po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Sosnowcu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa
w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 1680,83 brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy
od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego.


Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni drogą elektroniczną
lub telefonicznie o terminie kolejnego etapu postępowania.


Oferty niekompletne, niepodpisane oraz złożone (przesłane) po terminie nie będą brane
pod uwagę (decyduje data stempla pocztowego). Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.


Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 296-13-78 lub 296-13-73

Metryczka

Data publikacji : 15.09.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Sylwia Łabaj
Osoba udostępniająca informację:
Sylwia Łabaj
do góry