Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego

Ponowne wykorzystanie informacji

8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).

8 grudnia 2021 roku weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 roku o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).

Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.

 

Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:

Komenda Miejska Policji w Sosnowcu

ul. Janowskiego 16, 41-200 Sosnowiec

fax 47 85 212 44

e-mail: komendant@sosnowiec.ka.policja.gov.pl

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 18.07.2016
Data modyfikacji : 30.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
Osoba udostępniająca informację:
Sonia Kepper KMP Sosnowiec
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Cypel-Dąbrowska
do góry